Hur ser jag hur många besök jag har kvar på kortet?

När du drar ditt kort på återvinningscentralen visar displayen hur många besök du har kvar. Du kan också kontakta vår kundservice för att få veta hur många besök du har kvar.

Tänk på att du som har ett extra kort till HEM:s återvinningsanläggningar i Halmstad räknas på samma antal besök som de du gör i Falkenberg och Varbergs kommun. Däremot uppdateras det en gång under månaden istället för dagligen. Du behöver därför själv hålla koll på antalet besök du har kvar. Tänk på att besöken du gör utöver de tilldelade hamnar som en kostnad på din nästkommande faktura. Kostnaden för besök utöver de som ingår i ditt abonnemang blir fastställda enligt gällande faktura.
Vivabs Kundservice

Kommentarer

  • Hur många ggr har jag kvar att använda återvinningskortet
    3009172
    Jaroslaw Falkfält
  • Hej
    Du har 4 gånger kvar i år på ditt kort. Vid årsskiftet fylls det på med 15 fria besök igen.

    Önskar dig en fin dag
    Anette Kundrådgivare