Hur säger jag upp mitt abonnemang?

Har du sålt din fastighet ska du göra en flyttanmälan och då övertar de nya ägarna abonnemanget. Du behöver lämna din flyttanmälan till oss senast två veckor innan du flyttar. Du kan enkelt fylla i din flyttanmälan på Mina sidor.

Vill du byta abonnemang kan du göra det via Mina sidor eller genom att kontakta vår kundservice.

Gå till Mina sidor

Linnea

Kommentarer

  • Min mamma Ulla Fransson har givit mig stugan på Arrendev 47 i Träslövsläge. (kundnr 501 553)
    Hennes abonnemang ska sägas upp och jag ska ta över.
    Eftersom hon inte har mobilt ID kan vi inte fixa detta via Mina sidor.

    Behöver hjälp/vägledning!
    Vänligen Margareta Hoof

    Margareta Hoof
  • Hej Margareta,

    Tack för ditt meddelande.
    Det går bra att göra detta via vår hemsida utan att logga in med Mobilt BankID.
    Annars vänligen inkom med följande uppgifter till oss:

    Ovan uppgifter kan ni maila till vivab@vivab.se om ni inte vill göra det via e-tjänsten.

    Önskar en fin dag!

    Nicole Kundrådgivare