Hur läser jag min faktura?

I dokumentet nedan finns information om hur du läser din faktura.
Vivabs Kundservice

Kommentarer

  • Ja hur läser jag e-fakturan när den är betald det går inte hos swe-bank så hur skall jag kunna ta reda på när hämtning sker det är ju omöjlgt på mina sidor .
    Otroligt dåligt innan kunde man med kundnr ta reda på när hämtning sker !
    Sparka den idioten som har gjort era nya mina sidor .

    Tony Olausson
  • Hej Tony,

    Tack för ditt meddelande.
    Det verkar konstigt att du inte kan se e-fakturan via din bank efter att den är betalad. Då får jag vänligen be dig höra av dig till din bank. Det ska gå bra att logga in på mina sidor med sitt kundnummer och personnummer för att se sina fakturor, inom kort ska det även gå att logga in med mobilt bank ID likt det går att göra med våra övriga e-tjänster.

    Återkom gärna med en adress så ska vi hjälpa dig att leta reda på din hämtningsdag.

    Önskar dig en fin dag!
    Nicole Kundrådgivare