Gråvattentömmning

Hej. I vissa kommuner kan man tömma sitt gråvatten från husbil på reningsverken, hur är det I Varberg? Kan man tömma sitt gråvatten?
Mvh
Elisabeth Börjesson

Kommentarer

  • Hej Elisabeth,

    Tack för din fråga.
    Du kan inte tömma ditt gråvatten på några av våra reningsverk dessvärre.
    Jag hade rekommenderat dig att gå in på Varbergs kommuns hemsida där du kan söka upp vart du kan tömma detta, det finns ett antal platser som tar emot gråvatten.

    Önskar dig en fin sommar!
    Nicole Kundrådgivare