Från när gäller sophämtning sommartid i Gloppe Väröbacka?

Sophämtning sommartid i Gloppe Väröbacka?
Anita Johansson

Kommentarer

  • Hej Anita,

    Tack för ditt meddelande.
    Då vi inte vet er exakta adress så får du gärna söka på din tömningsdag via vår hemsida Återvinning-avfall/hushållsavfall/våra-abonnemang/hämtning-av-hushållsavfall

    Sommartömningen sker mellan vecka 14-38 eller 15-39, beroende på om man har jämn eller ojämn vecka för tömning. Sök på din adress i ovan länk så får du fram det exakta datumet för start av tömning.

    Ha en fin vecka!
    Nicole Kundrådgivare