Ej skriven i kommunen

Vi äger en bostadsrätt i Varberg men är ej skrivna här. Tills nu har vi haft ett återvinningskort som gett oss tillträde till återvinningscentralen. Hur löser ni detta?
Sven-Anders Sturesson

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Du som fastighetsägare har 15 fria besök för bostadsrätten. Vill du kunna använda ditt körkort för att besöka återvinningscentralen med avfall från bostadsrätten kan du registrera ditt körkort i vår e-tjänst Registrera mitt körkort - ej folkbokförd i kommunen . Då kopplas körkortet ihop med det hushållet.
    Vivabs Kundservice