Återvinning

När erat nya system börjar att gälla 15 april, vad händer då om man har en fastighet,  typ sommarstuga som man inte är skriven på, hur fungerar det då när man själv ska åka till återvinningen?
Carl-johan Henningsson

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga! De 15 besöken är kopplade till din sommarstuga och från den 17 april ska du använda ditt körkort för att komma in på återvinningscentralen.

    Skulle ni vara flera ägare kan ni lägga till dem i vår e-tjänst Registrera fler ägare till fritidshuset. Ni delar då på besöken.
    Vivabs Kundservice
    (Uppdaterad )