Återvinning

Om jag äger stugan och andra bor i stugan och vill slänga skräp
De är inte folkbokförda i kommunen.
Kan jag beställa ett kort som gäller min stuga som de kan använda.
Jag kan inte lämna bort mitt körkort till någon annan.
Mvh Ingela
ingela bengtsson

Kommentarer

  • Hej Ingela,

    Tack för din fråga! Du kan beställa ett kort som du kan lämna till dem som bor i stugan. Använd vår e-tjänst Beställ återvinningskort - person utan körkort Ni delar då på de 15 besök som finns för stugan.

    Ha en fin dag!
    Vivabs Kundservice
    (Uppdaterad )