Vart skickar man tillbaka anmälningsblankett för svensk röstlängd för val till Europaparlamentet?

Hej,

Som fransk medborgare bosatt i Sverige fick jag en blankett från Valmyndigheten, där jag inbjöd mig att delta i den svenska röstlängden inför valet till Europaparlamentet. Jag skulle vilja delta i den svenska röstlängden istället för den franska röstlängden.

Problemet är att blanketten från Valmyndigheten inte anger vilken adress jag ska skicka tillbaka blanketten till: var ska jag skicka tillbaka anmälningsblanketten för svensk röstlängd inför valet till Europaparlamentet?
Blanketten nämner ett returkuvert, men jag hittar inte detta kuvert längre.

Kommentarer

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.