Kan man få röstkort via mail?

Kan man få röstkortet via mail
Mvh Christina

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan beställa ett dubblettröstkort på val.se från den 13 maj. Det går att beställa dubblettröstkortet till din e-post för utskrift.

    Om du inte beställer ett dubblettröstkort från vår hemsida så har många kommuner möjlighet att skriva ut röstkort på plats i många förtidsröstningslokaler. Du kan filtrera fram alla röstningslokaler här (tyvärr har vi dock inte information om utskriftsmöjligheter, där behöver du fråga kommunen): https://www.val.se/eu2024
    Amelia
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.