Kan vi skicka fler brevröster i samma kuvert?

Hej !
Kan man skicka samlingskuvert adresserat till Valmyndigheten med besättningens "Ytterkuvert för brevröst", eller måste kuverten skickas enskilt?
Vi kommer att skicka från Manzanillo Panama och ser helst att vi kan skicka samlingskuvert.
Är det godkänt?
Mvh, Sjökapten

Kommentarer

  • Hej,

    Varje person ska göra i ordning sin röst enligt den steg-för-steg-guide som du hittar här: Rösta från utlandet | Valmyndigheten

    Sedan kan samtliga omslagskuvert läggas i ett och samma samlingskuvert och postas till Valmyndigheten.

    Lena
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.