Vart beställer jag budröstningsmaterial?

Hej!
På er hemsida står det att man kan beställa material från val.se för att rösta via ombud i EU-valet men jag finner ingenstans där man faktiskt kan beställa materialet.
Har ni möjlighet att hänvisa mig till en direkt länk till den delen av er hemsida där man kan beställa det material som krävs för att kunna rösta via ombud?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan beställa materialet för att budrösta på val.se från och med den 13 maj.

    Du kan också kontakta din kommun, eller gå till en förtidsröstningslokal eller vallokal och hämta budröstningsmaterialet där.

    Amelia
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.