Montera matta på bakluckan?

Hej! Jag ska montera textilmattan på bakluckan och undrar, kan man limma den?
/Andreas, Lidköping
Reservdelar

Kommentarer

  • Hej Andreas! Vi använder inte lim för att fästa mattan.
    Utan alltid 15 mm klammer med ungefär 7-10 cm mellan varje rad från ena sidan till den andra enligt blå markeringar på bilden.

    Tillvägagångssättet gäller både för gummi och textilmatta på plywoodbakluckor.

    Lycka till och meddela gärna hur det går för dig! / Umesläp

    Umesläp