uppdatering

Hej Jag försöker logga in och se mitt sida men det står ett varning om uppdatering kan ni lösa det här problemet
MVH
Zinab Khalil

Kommentarer

  • Hej Zinab,
    Då var din intresseanmälan uppdaterad. Nästa gång är senast 2020-05-21.
    Enklast gör du det genom att klicka på raden med dina poäng. Väl inne klickar du på spara. Klart!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Det går ju inte att ändra dom uppgifter som är fel? Ni skriver oxå att det är dax för en uppdatering men jag vet inte hur man gör verkar vara gättesvårt just hos er, mvh kicki
  • Jag har ju redan skrivit i det här fältet,  det går inte att uppdatera eller rätta felaktiga uppgifter, nu har jag suttit för länge oxh försökt men något som tar en min annars så hjälp mig mvh kicki
  • Hej Christina,
    Jag har nu tagit bort så att din pop-up inte ska komma upp igen. Om det är så att du har uppgifter du behöver uppdatera så gör du det genom att klicka i vänstermenyn.
    En för din intresseanmälan och en för dina personuppgifter.

    Det är tyvärr en bugg i systemet som inte blivit löst. Beklagar att det tagit sån tid.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Kommer inte in där jag ska uppdatera på mina sidor
  • Hur uppdaterar jag. Kommer inte in på sidan.
  • Hej Bo,
    Förstår jag dig rätt med att du inte kan logga in på Mina sidor?
    Hur länge sedan var det som du uppdaterade dig?

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Mindre än ett år.
    Bo Karlsson
  • Mindre än ett år
    Bo Karlsson
  • Hej Eva Johansson är mitt namn jag har ståt i kön länge och jag har sökt förturs kö på grund av min sjuka man och jag själv är sjuk och har fått Läkarintyg att jag behöver en bostad i Tyresö på Granängsringen en 2a på 71 Kvadrat jag har både min Läkare och Tandläkare i Bollmora jag behöver bo  i ringen för att jag ska kunna ta mig till Bollmora centrum jag vill ha en bostad nära ICA och busshållplatsen jag har sökt 4st förtursköer jag har det så svårt att gå samt jag har problem med Hjärtat  och Kol i Lungorna  och nu har min man blivit gammal och jag är rädd att han ska gå bort och lämna mig själv jag önskar att ni kan hjälpa mig jag Tackar på förhand för hjälp  Kram alla på Tyresö bostäder jag har Personnr 194901110124
  • Hej Eva,
    Jag förstår absolut ditt dilemma. Det som finns ledigt är det du ser på vår hemsida.
    Att få en lägenhet via oss är enda vägen att du söker det som är ledigt med hjälp av dina poäng.
    Förtur går via kommunen och inte via oss.
    Vad det gäller närhet så har vi fler områden med bra avstånd till mat och läkarvård. ICA i Granängsringen är stängd så den har du inte nytta av tyvärr.

    Mer än så kan vi tyvärr inte göra.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör