Hur ställer jag mig i kö för att byta bostad?

jag behöver ställa mig på bostadsbyte för att byta min bostad med större men då kunde jag inte hitta vart kan man lägga in de.

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har ingen speciell kö för att byta bostad. Om du är hyresgäst och har ett kontrakt hos oss registrerar du dig i vår bostadskö igen och kommer då att få 1,5 poäng per dag istället för 1 poäng per dag. Du anmäler intresse som vanligt för de lägenheter som publiceras på vår hemsida. Du kan även leta efter någon att byta med bland de annonser som lagts upp under Mina sidor, eller själv lägga upp en annons.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.