Parkeringsplats om man hyr i andra hand, går det?

Hur får jag tag i en parkeringsplats? Finns de några lediga? Får jag hyra en plats om jag bor i andrahand?

Kommentarer

  • Hej Josefina,
    För att kunna hyra en parkeringsplats måste du ha ett förstahandskontrakt. Du kommer inte åt information gällande lediga platser då de endast är för de med kontrakt. Behöver du en plats måste du kontakta den person som du hyr av och be dem hyra som du sedan betalar.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie
    Ann-sofie Kommunikatör