Mc parkering

Hej
Frågar åt en kompis
Han har garage plats i granängsringen och undrar om man får ställa två motorcyklar i en och samma ruta
mvh

Kommentarer

  • Hej,
    Parkeringsrutan är endast till för en motorcykel.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Okej gäller det oxå om man har bur?
    Mvh

  • Hej igen,
    Samma gäller för bur.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej Ann-sofie

    Undrar varför det är så, man vet att fyra motorcyklar får lätt plats i en ruta och det stör eller skadar ingen. Det känns jätte egoistiskt att ställa en motorcykel på en hel parkerings ruta som är ritad för att passa för en bil.

    Med vänliga hälsningar
    Vadeem

  • Hej,
    Jag kan tyvärr inte svara på varför, kan vara så att eftersom kontraktet gäller för ett fordon precis som för bil så är det bara en som får stå där. Men jag är lite osäker på de så ta gärna kontakt med vår uthyrning, uthyrning@tyresobostader.se och be dem förklara.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör