Får man lägga in eget golv, exempelvis laminatgolv?

Hej,

Jag undrar om man får lägga golv (laminatgolv), vad jag förstår går det enkelt att återställa och ska inte göra någon direkt åverkan.

Hur ställer ni er till detta?

Kommentarer

  • Hej,
    Man får lägga in ett laminatgolv, även kallade klickgolv så länge man inte fäster det i golvet under. Det ska med andra ord vara ett så kallat "flytande" golv. Du ska också vara medveten om att vid en eventuell flytt kan du bli tvungen att återställa ytan.

    Med vänlig hälsning