Vad betyder lägenhet uthyres nu!

Vad menas med lägenhet uthyres nu? Måste man kunna ta den på en gång eller kan man vänta till uppsägningen av den gamla lägenheten är avslutad om man står högst upp i kön?

Kommentarer

  • Hej Eva,
    Uthyres nu innebär precis som det låter. De är kort inflyttningsdatum på lägenheten och man kan får räkna med dubbel hyra i ett par månader.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör