Lägenhet

Jag letar alltid aktivt efter en lägenhet.  Vår familj på 4 behöver en 3-4 rumslägenhet.  När kan vi få en lägenhet i kö?  Hur mycket längre måste vi vänta?Under de 8 år som jag har stått på väntelistan för en lägenhet har jag aldrig blivit inbjuden till en visning. Jag vill be dig att uppmärksamma mitt brev.
Tack
Mvh Natalya L.

Kommentarer

  • Hej,
    Kötiden för våra bostäder ligger i dag på 12-15 år. För att få en möjlighet måste du själv aktivt gå in och söka de som publiceras. Ibland har man tur att få en trots en kortare kö-tid.
    Vi kommer inom kort att släppa lägenheter i ett nyproducerat område, Töresjövägen, där det kommer finnas 3 st treor.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör