Hur lång är kötiden för en lägenhet?

Jag letar alltid aktivt efter en lägenhet.  Vår familj på 4 behöver en 3-4 rums lägenhet.  När kan vi få en lägenhet i kö? Hur mycket längre måste vi vänta? Under de 8 år som jag har stått på väntelistan för en lägenhet har jag aldrig blivit inbjuden till en visning. Jag vill be dig att uppmärksamma mitt brev.
Tack

Kommentarer

  • Hej,
    Kötiden för våra bostäder ligger i dag på 12-15 år. För att få en möjlighet måste du själv aktivt gå in och söka de som publiceras. Ibland har man tur att få en trots en kortare kö-tid.

    Vänligen
  • Hej.
    Ungefär hur lång är kötiden för en ungdomslägenhet?
    M
  • Hej.
    Ungefär hur lång är väntetiden för en ungdomslägenhet?

    M
  • Hej
    Det är ca:8 år. Man får stå i kön från 16 år och man kan söka ungdomslägenhet fram tills man är 25 år.

    MVH

    Jennie Kundvärd