Vart på hemsidan kan jag se hur många köpoäng jag har och hur länge jag har stått i bostadskön?

Var kan jag se hur många köpoäng jag har, och var kan jag se hur länge som jag har stått i kön?

Kommentarer

  • Hej,

    Detta kan du se när du loggar in på "mina sidor" via våran hemsida www.tyresobostader.se
    Där ska det finnas en liten ruta nere i högra hörnet där du kan se hur många poäng du har samt hur länge som du har stått i vår bostadskö.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.