Hur får jag en kod för att komma in på mina sidor

Jag kommer inte in på mina sidor hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mejl.

    Här hittar du instruktioner om hur du ska göra om du har glömt ditt lösenord till Mina sidor

    Du loggar in med personnummer och sedan ditt personliga lösenord.

    Om du angett en e-postadress i dina kontaktuppgifter så kommer det att skickas ett mejl till dig med en länk för återställande av lösenord. Har du ingen e-postadress kommer informationen skickas till dig per post.

    Kom ihåg att se över dina kontaktuppgifter så de stämmer, att det är aktuell adress och telefonnummer du har registrerat samt aktuell e-postadress om du har en.

    Fungerar det inte, vänligen ring oss på 08-682 61 00 så hjälper vi dig via telefon.
    Du ska inte uppge dina personuppgifter här.

    Sanna Förvaltare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.