Bokalkylen för att räkna ut om inkomsten räcker är begränsad.

Hej! Sökte lgh idag o upptäcker under bokalkyl att jag ej uppnår era krav men ser att det bara är min inkomst som står? Vi är 2 som söker lgh hur gör vi för att rätta detta?

Kommentarer

  • Hej,
    I samband med att du får erbjudande på ett kontrakt kan du ha en med inkomst i ansökan om ni är två i hushållet.
    Bokalkylen är gjord för dig som står som sökande.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör