Hur hittar man planritningen på en specifik lägenhet?

Kan man någonstans hitta planritningen på en specifik lägenhet på er hemsida?

Kommentarer

  • Hej Therese,
    Tyvärr har vi inte alla våra ritningar på vår hemsida. De publiceras endast i samband med att vi har en lägenhet till uthyrning. (alla lägenheter har inte ritningar).

    Gäller det en lägenhet som inte är för uthyrning så mejlar eller ringer man oss så tar vi fram ritning till dig.

    För att kunna få en ritning så måste du mejla till uthyrning@tyresobostader.se
    Du måste även ange ditt lägenhetsnummer 10-xxx-xxxx så de vet vilken ritning du ska ha.

    Lite reservation: vi inte har ritningar till alla våra ritningar.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.