Erbjudande på lägenhet

Hej! Jag har blivit erbjuden 2 lägenheter men på grund av rådande Covid-19-pandemi så blir det ingen visning. Det är ju helt förståeligt men det känns ju så där att tacka ja till något man inte vet hur det ser ut, skick och så vidare. Det finns ingen annan lösning på detta? Typ bilder eller någon slags videovisning?
Tacksam för svar!
Med vänlig hälsning
Linda

Kommentarer

  • Hej,

    Som det är just nu har vi tyvärr inte någon bra lösning på möjligheten till visning.
    Det du kan göra är att kontakta vår uthyrning och se om besiktning är gjord. Om den är det så kan de ju se vad som ska göras i lägenheten.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör