Erbjudande lägenhet

Hej!

Har fått ett antal erbjudanden på lägenheter hos er och undrar helt enkelt om det är så att platserna uppdateras om det är någon som tackar nej till erbjudandet innan svarstiden har gått ut? Eller får man helt enkelt vänta och se vilken plats man tillslut hamnar på efter svarstiden?

Tack!

Kommentarer

  • Hej,
    Först när lägenheterna blir avpublicerade så är det svårt att se vilka som blir erbjuden ett kontrakt. Vad det gäller huruvida det uppdateras så är svaret nej. Det är inget som blir synligt för dig som sökande tyvärr.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej!
    Jag har väldigt svårt att förstå varför man inte kan ha visning av lägenheterna pga corona viruset. Självklart går det att organisera. Vem tackar ja till att en obesiktigad lägenhet? Jag vågar inte göra det trots att jag verkligen vill och behöver flytta.
    Mvh Ingela
  • Hej,
    Jag lämnar din fråga vidare till vår uthyrning som får återkomma med ett svar till dig.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör