Nytt lösen för inloggning till bostadskö

Hej,
Jag försöker återställa vårt lösenord men får till svar att tiden utgått ut. Vad gör jag för fel?

Kommentarer

  • Hej,
    För att begära ett nytt lösen måste man först vara på sidan för inloggning. Du hittar sedan under inloggningsrutan en länk för glömt lösenord. Klicka där så kommer du att få ett nytt skickat till dig. antingen via mail (kontrollera gärna skräpposten) eller per post om ingen mailadress finns.

    Viktigt att veta!
    Giltighetstiden ser ut enligt följande:

    Länk via mail

    Glömt lösenord via mail är giltigt i 30 minuter från första gången du begär ut det. Om du begär ut igen innan dessa 30 minuter gått så får du samma giltighetstid som när du begärde ut det första. När 30 minuter gått och du begär igen så är det 30 nya minuter.

    Länk via brev

    Glömt lösenord via brev är giltigt i 7 dagar efter du begär ut det. Samma process som för e-post att det är först efter dessa 7 dagar gått du kan få 7 nya dagar på dig att använda återställningslänken.

    Har du fortsatt problem är du välkommen att höra av dig igen.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.