Viafree och Pluto TV

Hej tv.nu  Jag undrar när nu Viafree är borta kommer ni att meddela när något i Tv-tablå  dyker upp på på Pluto TV? Det hade varit toppen för som det är nu så är det väldigt rörigt och svårt att hitta något på Pluto tv:n.
M.V.H. Soley

Kommentarer

  • Hej Soley,

    Vi vill förstås guida till Pluto TV och samtalar med dom i skrivande stund men inte kommit fram till någon lösning än. Men vi kommer fortsätta diskussionen och så fort vi kan så kommer vi lägga in dom på tv.nu. Tack för att du hörde av dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • 🙏Tack Viktor på tv.nu! 🙏
    Jag skall kontakta Pluto TV på deras Facebook-sida och framföra min önskning om att de skall vara med på tv.nu tablån. Så får vi se om det hjälper.
    M.V.H. Soley 🌞
  • Pluto tv finns fortfarande inte?
  • Hej,

    Tyvärr inte ännu, men vi håller på att diskutera med dom om en lösning så förhoppningsvis kommer det in längre fram!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor