US appen ljud

Bakgrundsljudet på US Opensändningen är mycket hög, alt. Kommentatorsljudet för lågt.
Edvin

Kommentarer

  • Hej Edvin!

    tack för att du hör av dig, men dessvärre är det inget vi kan göra åt den typen av problem, utan du måste höra av dig till kanalen/tjänsten som sänder. Vi är "bara" en tv-guide och inte ansvariga eller i kontakt med de som gör innehållet på kanalerna.

    Lycka toll! Med vänlig hälsning, /Johanna
    Johanna Cervin