Tvtablå

Hur kan ni skriva i tv tablån att Khaddi Sagnia i längdhoppsfinal, när hon inte ens är med i EM??
Jan Jillnevik

Kommentarer

  • Hej Jan!
    Ledsen för detta fel! Vi får vår data från en dataleverantör och ibland är det inte helt korrekt data, och vi missar att vi måste korrigera det manuellt. Det kan vara sena förändringar i schemat som inte hinner komma in till oss. Jag ska skicka detta vidare så att vår datakvalitetsgrupp vet om det.

    Tack!
    Johanna Cervin