tv.nu fungerar inte i firefox

Jag kör firefox version 66.0.5 på windows 10. www.tv.nu visar bara en tom sida.
Chrome fungerar bra.

Mvh
Björn

Kommentarer

  • Hej Björn,

    det var märkligt! Här verkar den fungera bra på Firefox 66.0.5. Fungerar andra sidor bra i Firefox hos dig?

    Vänliga hälsningar

    Magnus
  • Hej Magnus!

    Allt annat funkar utmärkt.
    Bifogar source från www.tv.nu och utskrifter från debug-konsolen.

    Mvh
    Björn
  • Hej Magnus!

    Jag testade precis en annan pc med firefox 66.0.5 och win 10.
    Det funkade bra. Problemet ligger alltså just i min pc och browser.
    Jag ska felsöka lite mera.

    Kolla dock console.txt som jag skickade. Det finns en hel del varningar i den.

    Mvh
    Björn
  • Tack! Vi ska titta på detta. Hoppas det löser sig på din dator också!

    Allt väl,

    Magnus