TV2 i er tablå uppger sändningsuppehåll fast det inte är det

I tablån uppges att tv2 har sändningsuppehåll när det inte är det
Lars Olsson

Kommentarer

  • Hej Lars,

    På grund av ett tekniskt fel hos vår leverantör så fick vi ingen tablå levererad för SVT2 de senaste två dagarna. Det ska förstås inte hända och vi kommer undersöka vad som hänt och se om detta går att förebygga i framtiden.

    Nu är iallafall tablåerna på plats igen, ber om ursäkt för strulet. Stort tack för att du hörde av dig och om du har några andra frågor kring tv.nu, tveka inte att höra av dig igen!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor