Tillbaka funktionen funkar ej.

När jag väljer filmkategorin 2 dagar framåt, klickar jag på en film jag vill veta mer om och därefter väljer att gå tillbaka till alla filmerna, så skickas jag alltid tillbaka överst i filmlistan, vilket innebär att jag alltid får scrolla ner igen till där jag var senast. Det borde väl gå att hamna där man läste senast direkt.

Kommentarer

  • Hej Robban,

    Använder du Android-appen? Jag försöker återskapa problemet men är kvar i listan när jag går tillbaka på filmfliken. Vilken version av appen använder du? (Du ser det längst ner på min sida -> inställningar). Vilken telefonmodell har du?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor