Tablå

Varför är funktionen se hela tablån borta? Det är värdelöst att inte kunna se en kanals hela programtablå utan att klicka på klockan femtielva gånger. Klar försämring!

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du hör av dig, menar du funktionen "Se hela tablån" som i toppen på Android tablet?

    Vi har byggt om stora delar av startsidan och tyvärr var det en av funktionerna som föll bort men vi diskuterar hur vi kan göra användarupplevelsen bättre. Skicka gärna en skärmdump på hur startsidan ser ut på din enhet, kanske är det någon variant vi inte räknat med då Android kommer i många olika upplösnignar och storlekar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej. Det går inte lägga till några bilder. Det händer inget när jag tryckr på symbolerna här nedanför.
    Men i alla fall. På min mobil kan man trycka på pilen eftr ex. Svt 1> så får jag fram hela tablån för den kanalen i alla fall.
    Men på mina surfplattor händer absolut ingentting så där måste jag gå via klockan o få ett par timmar i taget. Det var mycket bättre när man kunde trycka på se hela tablån längst upp. Detta är bara enerverande!
  • Hej Anne,

    Du kan skicka dom på mail om det inte går via det här forumet, det är vb@tv.nu du mailar till. Vi håller på att se över om vi kan ta tillbaka den funktionen då flera användare har önskat det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor