Ta bort påminnelse

Hur tar jag bort en påminnelse av ett program? Respektive lägger till påminnelse?
Kia

Kommentarer

  • Hej!
    Det beror lite på vilken enhet du använder var du hittar den, men tex iOS appen är det under titeln en liten klocka du trycker på som aktiverar påminnelsen.

    Ibland kan det hända att du inte ser klockan, tex på webben om du råkar vara inne på ett streamat event. Du behöver komma in på den faktiska linjära sändningen, det är endast de man kan sätta påminnelser för, inte streaming.

    Hoppas detta var till hjälp!
    Johanna Cervin