Streming

Varför går inte Sally att stema? Finns ju bara hos er
Jennie Cecilia Örtqvist

Kommentarer

  • Hej Jennie,

    Tyvärr verkar inte Sally finnas tillgänglig på streaming, annars skulle vi skriva det och visa en länk till programmet. Vi har den i vår databas för att den troligtvis gått på TV någon gång (kan tyvärr inte svara på var och när).

    Om du kommer ihåg vilket kanal den gick på kan du prova att kontakta kanalen, de kanske vet vem som har visningsrättigheter för Sally.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor