Sofias Änglar

Hej,
Vi undrar hur man skickar in en ansökan till Sofias Änglar.

Tacksam för svar

Mvh
Allan

Kommentarer

  • Hejsan Allan,

    vi på tv.nu är enbart en TV-tablå, så vi har inte hand om innehållet som visas på TV-kanalerna.

     Sofias Änglar visas på Kanal 5, så jag tänker att det bästa är att vända er till dom för att få svar om art ni kan anmäla er. Se länk:
    http://www.discoverynetworks.se/viewerservice

    Ha det fint

    Hälsar
    Johannes
  • Hej. Vi ser ofta på programmet "Sofias Änglar". Sofia och grabbarna gör verkligen ett behjärtansvärt arbete för många, som verkligen behöver mycket hjälp pga olika omständigheter. Men....vi besväras oerhört mycket av, att bakgrundsmusik spelas i form av pianoklink mm.samt dessutom med alldeles för hög volym, vilket gör att man inte kan höra vad de säger i programmet! Detta gäller även andra program på kanal5 tyvärr! Detta innebär att vi ofta stänger programmet pga denna störning! Emotser en kommentar och gärna en förklaring till, varför musiken måste vara med överhuvudtaget.     Med vänlig hälsning.  Ulla med make.
  • Sorry! Inte helt lätt att förstå!!