Skådespelare

Efter er senaste uppdatering framgår det inte vilken karaktär skådespelaren spelar.
Som exempel står det bara "Daniel Craig / Skådespelare" när det egentligen borde stå "Daniel Craig / James Bond".

Jag tycker det blev mycket sämre.
Conny Hansson

Kommentarer

  • Hej Conny!

    Tack för att du hör av dig! Det låter tokigt, för så är det inte meningen att det ska vara utan det ska stå vilken karaktär de spelar. Vilken enhet använder du och kan du ge exempel på film så kan jag forska vidare. För de exempel jag kollade på nu var det hela tiden rätt att det stod James Bond.

    Med vänlig hälsning, / Johanna

    Johanna Cervin
  • Problemet kvarstår.Se skärmbilder:
    Conny Hansson
  • Hallå Conny.

    Du har rätt, det är en bugg i Android efter senaste uppdateringen – det är fler än du som upplever det felet just nu dessvärre. Men våra tekniker jobbar för att lokalisera och lösa det så snart som möjligt. Ber om ursäkt för detta givetvis. Förhoppningsvis är det ordnat närmsta närmsta veckan.

    Ha en bra dag
    Hälsar
    Johannes