Sändningsuppehåll på många kanaler

Har ganska många kanaler det står sändningsuppehåll på.
Aldrig sett detta innan.
Av/ominstallation gjord och även omstart av mobilen.
Vad ska jag göra nu?
MVH Anneli

Kommentarer

  • Hej Anneli,

    Vi har haft lite strul på sistone men det ska vara åtgärdat. Vilken version av appen använder du? Har du möjlighet att starta om appen, det borde också räcka för att råda bot på problemet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Senaste versionen är installerad.
    ... och, som sagt, av/ominstallation gjorde jag samt innan dess testade jag omstart av telefonen.
    Det löste sig efter 30-45 minuter.

    MVH Anneli

  • Oj, missade det.

    Ja, det låter som att det varit någon överbelastning eller liknande, säger till utvecklarna så får de kolla på det, tack för att du hörde av dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor