Reklam i programtablå

När jag bläddrar bland kanalerna ligger en reklamremsa tvärs över mellan några kanaler o det är ok men nu startar reklamen hela tiden även om jag pausa. Rätt vad det är börjar de prata om vin igen. Hur blir jag av med detta?

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    Det var inte bra, känner inte till att vi har någon reklam som kör automatiskt som har ljud. Vilket företag är det reklam för och ser du den fortfarande?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej

    Det är vinguiden och idag när jag kollade tablån o klickade på en film kom den nedtill började pratar spela

    Mvh
    //Birgitta
  • Hej Birgitta! Ljudet ska nu vara avstängt på annonsen har vi fått veta. Skulle det vara så att du ser den med ljud igen så hör gärna av dig igen, då automatspelande ljud inte är tillåtet på tv,nu. Tack för att du hör av dig!

    Med vänliga hälsningar Katarina