Pushnotiser/påminnelse om kommande program
God kvällJag har börjat få dubbla påminnelser när kommande program ska börja, på sistone.Brukar lägga in påminnelser 5 min innan.Trevlig kväll
Följ inlägget
0
följare
Är du inloggad när du sätter påminnelserna och i så fall med vilken e-mail?
Med vänliga hälsningar,
Victor
Tror vi är något på spåret nu här på kontoret då vi lyckats få ett konto att få multipla notiser. Utvecklarna ska undersöka och se vad vi kan göra, tack för att ni rapporterade buggen.
Med vänliga hälsningar,
Victor
Förstår att det är irriterande, vi håller på att undersöka men jag kan tyvärr inte ge något datum när det är åtgärdat då vi har lite folk på semester just nu. Hoppas du kan ha lite mer tålamod med oss.
Med vänliga hälsningar,
Victor
Med vänliga hälsningar,
Victor
Anna
Vi tror vi hittat en lösning, testa att logga och logga in på nytt och lägg till en påminnelse. Om ni fortfarande får flera, säg till!
Med vänliga hälsningar,
Victor
Mvh/Malena
@Marion, vi har standardpåminnelser på respektive operativsystem, oftast kan du slå på och av ljudet i telefonens inställningar. På iPhone heter menyn notifikationer eller notiscenter, sök sedan upp tv.nu och gör dina inställningar.
@Malena, vi har testat att rensa dina enheter, logga ut och logga in igen på nytt så ska de sätta igång och förhoppningsvis taggas din enhet korrekt denna gång. Du ska inte behöva installera om appen.
Med vänliga hälsningar,
Victor
Anna
Med vänliga hälsningar,
Victor
Anna
Mvh Carola
Prova att logga ut och logga in igen så ska din enhet registreras på nytt. Säg till om det inte fungerar!
Med vänliga hälsningar,
Victor
@Carola, vi släppte precis en uppdatering kring det här ärendet så förhoppningsvis ska detta vara den sista gången du behöver göra det och att det ska fungera som det ska efter det här.
Med vänliga hälsningar,
Victor