Pushnotiser/påminnelse om kommande program

God kvällJag har börjat få dubbla påminnelser när kommande program ska börja, på sistone.Brukar lägga in påminnelser 5 min innan.Trevlig kväll

Kommentarer

  • Hej Joakim,

    Är du inloggad när du sätter påminnelserna och i så fall med vilken e-mail?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • JappMed samma gmail adress som jag skickar detta från
  • Jag har samma problem- får upp till 5 påminnelser... Är inloggad varje gång- Har bett om hjälp tidigare, men inte fått svar
  • Hej Joakim och Marion,

    Tror vi är något på spåret nu här på kontoret då vi lyckats få ett konto att få multipla notiser. Utvecklarna ska undersöka och se vad vi kan göra, tack för att ni rapporterade buggen.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Toppen! Då hoppas vi på snar lösning:)Har ominstallerat flera ggr om i fall att ni undrar.
  • Jag håller med er. Har bett om hjälp för länge sen och nu får jag fan 5 påminnelser för samma program. Provat att installera om det igen och även loggat ut, men gör ju ingen skillnad. Jag vill ha svar och en lösning...
  • Viktor, hur går det med lösning på det här problemet. Jag får 4-5 aviseringar om samma program. Börjar bli jävligt irriterande.
  • Hej Anna,

    Förstår att det är irriterande, vi håller på att undersöka men jag kan tyvärr inte ge något datum när det är åtgärdat då vi har lite folk på semester just nu. Hoppas du kan ha lite mer tålamod med oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Känner helst för att använda någon annan app istället. Börjar bli irriterad på att det inte kan lösas då det var några veckor sen jag först skrev till er. Anna
  • Ja, börjar också fundera på annan app. Jag behöver inte 5ggr pling för varje program..
  • Jag förstår inte varför detta tar sån lång tid... Varför åtgärdas inte problemet???
  • Tyvärr har det tagit längre tid än väntat att fixa det. Förhoppningsvis så kommer det en lösning under nästa vecka, ber om ursäkt för strulet!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Ja det tar verkligen tid för er att få ordning på detta. Jag ger det några dagar till sen byter jag app. Så irriterande att få fem jävla påminnelser för ett och samma program. Och det är tydligen inte bara jag som känner så.
  • Nu får ni ta och fixa detta problem... Så trött på att få 6 påminnelser för samma program. Varför är detta så svårt att fixa????

    Anna
  • Hej allihopa,

    Vi tror vi hittat en lösning, testa att logga och logga in på nytt och lägg till en påminnelse. Om ni fortfarande får flera, säg till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Fortfarande fem påminnelser på samma program så inte fixat
  • Nu är set en påminnelse- men inget ljud=påminnelsen gör ingen nytta
  • HejJag får inga påminnelser, loggar ut, avinstallerar appen, installerar igen, sen fungerar de unger kort period och slutar fungera på nytt. Tack i förhand för hjälpen!
    Mvh/Malena
  • @Anna, vilken e-mail använder du när du loggar in? Maila den till marknad@tv.nu om du inte vill skriva den här.

    @Marion, vi har standardpåminnelser på respektive operativsystem, oftast kan du slå på och av ljudet i telefonens inställningar. På iPhone heter menyn notifikationer eller notiscenter, sök sedan upp tv.nu och gör dina inställningar.

    @Malena, vi har testat att rensa dina enheter, logga ut och logga in igen på nytt så ska de sätta igång och förhoppningsvis taggas din enhet korrekt denna gång. Du ska inte behöva installera om appen.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag har Lindqvistanna@hotmail.seNär jag loggar in
    Anna
  • Det var konstigt, då ska det fungera, testade du att logga ut och logga in igen? Vi rensade nämligen det kontot så det finns inga dubbletter kvar. Installera inte om appen då det verkar leda till nya duplicates har vi märkt.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Ja jag har loggat ut. Provar ikväll så får vi se
    Anna
  • Hej. Jag har samma problem som Malena
    Mvh Carola
  • Hej Carola,

    Prova att logga ut och logga in igen så ska din enhet registreras på nytt. Säg till om det inte fungerar!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Nu fungerar det med notiser för mig men nu är ljudet borta så hör inte när påminnelsen kommer
  • Hej. Har testat det flera ggr och då funkar det en stund Mvh Carola
  • @Anna, prova att gå in i inställningar -> notiscenter -> tv.nu och kolla att ljudet är påslaget.

    @Carola, vi släppte precis en uppdatering kring det här ärendet så förhoppningsvis ska detta vara den sista gången du behöver göra det och att det ska fungera som det ska efter det här.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Tack. Nu verkar det fungera
  • Nej, fortfarande krånglar. ((