Pushnotiser

Stängt av allt med push notiser men likt förbannat så kommer det en massa och än värre nu vid fotbolls-vm som man struntar i totalt

Kommentarer

  • Jag ställer samma fråga:
    Jag har stängt av alla push-notiser, men får sådana ändå. Hur kommer det sig?
  • Hej Jonas och Emma,

    Det var inte bra. Har ni varit inne på Min sida - Inställningar - Pushinställningar och stängt av? Är ni inloggade?

    Vilken version av appen använder ni (Ni ser det längst ned på sidan Inställningar)?

    Prova att gå in och slå på och sedan av inställningarna igen. Kommer gå ut en push för dagens Sverige-match senare i eftermiddag, hör av er om ni får den ändå.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor