Peaky Blinders

Hej. hur kan ni skriva att Peaky blinders säsong 5 finns på Netflix när den inte gör det

Kommentarer

  • Hej Ramona,

    Syftar du på nyhetsbrevet? Tyvärr så blev det lite fel då Peaky Blinders säsong 5 bara släpptes på amerikanska netflix. Du kan se den på C More i Sverige, tyvärr finns det inga uppgifter om och när den kommer till svenska Netflix.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor