Påminnelser i kalendern går inte i efterhand

Påminnelser i kalendern går inte i efterhand. Om man slår på en påminnelse i tv.nu appen för iPhone och avböjer att lägga till i kalendern (för just det programmet men fortsätta fråga för nya påminnelser) så är det kört att ändra sig. Man får inget mer erbjudande och inget menyval att lägga till en påminnelse i kalendern för just det programmet, bara för nya programpåminnelser.

Kommentarer

  • Hej och tack för ditt inlägg.

    När jag testar att ta bort min påminnelse på iPhone – och därefter lägga till den igen, får jag frågan om att lägga in påminnelsen i kalendern. Fungerar det för dig också? Eller har jag missförstått hur du menade?

    Vänliga hälsningar