Påminelser försvinner

Hej, varför försvinner påminelserna när programmet har börjat men inte program man har favoriserat?
Dvs jag vill gärna att påminelserna är kvar så man ser vilka program som pågår just nu tills programmet är slut.
Mvh

Kommentarer

  • Påminnelsesignalen är 12 minuter för sen !!!!!
  • Varför är påminnelsesignalen STÄNDIGT FÖRSENAD mellan 2 och 14 minuter och varför gör ni ingenting åt problemet trots flera påpekanden. Tror inte felet ligger hos mig.