OS

Jag förstår inte tablån för OS. Det är inget som stämmer.
Katharina Engdahl

Kommentarer

  • Hallå Katharina.

    Det låter inte bra alls. Jag jämförde precis Max egna tablå med tablån hos oss på tv.nu för dagens OS-sändningar, och det ser rätt ut så vitt jag kan se i alla fall. Men jag ska undersöka om det kan ha varit något tekniskt fel i helgen som gjorde att det inte stämde i lördags.

    Hälsar
    Johannes
  • Idag står det att det ska vara simning kl 20.30 men det är det inte?? Menar ni att detta sänds på Max? Det står det inget om och jag har inte Max. Meddela gärna vad som är på Max och vad som är på kanal 5. Tablån stämmer inte enligt mig.
    Bästa inblicken får man på kanal 1, SVT.

    mvh
    Katharina Engdahl

  • Hallå Katharina.

    Alla tävlingar under OS sänds på Max, oavsett sport 😀

    Okej. Informationen vi hade för gårdagskvällen var att det var simning som skulle visas på Kanal 5, men jag ska undersöka var det blev fel. Ber om ursäkt för detta.

    Hälsar
    Johannes