Önskar kontakt !

Hej, jag undrar hur jag kan komma i kontakt med programmet uppdrag granskning?

Kommentarer

  • Hej Carina,

    det lättaste är nog att ringa SVT:s växel så får dom guida dig rätt! https://www.svt.se/omoss/kontakt/

    Hoppas du hittar rätt
    Hälsar
    Johannes
  • har ni inte råd med telefonabonnemang??

    che
  • Hej Che,

    Jag förstår inte riktigt din fråga. Vi har ingenting med varken Uppdrag Granskning eller SVT att göra, mer än att vi förmedlar information om programmet i vår TV-tablå.

    tv.nu är ett företag som ger information om vilka program/filmer som visas på TV, när dom visas och på vilka kanaler. Så vill man komma i kontakt med Uppdrag Granskning så får man helt enkelt kontakta den kanalen där programmet går.

    Återkom om du har några frågor

    Hälsar
    Johannes
  • hur kommer jag i kontakt med kalla fakta
  • Hej Annika,

    det lättaste är nog att du mailar TV4/Kalla fakta. Deras mailadress är kalla.fakta@tv4.se

    Ha det bra!

    Hälsar
    Johannes