Olika kanaler på olika ställen

Hej!
Det vore bra att Kunna sparA olika kanallistor. I stugan kanske jag vill ha vissa kanaler Och hemma kunna visa fler kanaler utan stt manuellt behöva släcka/tända varje kanal.

Kommentarer

  • Hej Ted,

    Tack för förslaget, just nu har vi fullt upp med kommande uppdateringar men det kan bli aktuellt att lägga in i framtiden, ska lyfta det som ett förslag till produktteamet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor