Mullvaden

Jag såg Mullvaden 2021, kommer inte ihåg vilken kanal det var. Är det ett helt nytt program avsnitt 1 ikväll på kanal 9, eftersom det står säsong 1(?) Repris (?), vilket detta program inte är. Det är repris i natt däremot.. om det kallas repris när ni visar programmet på kanal 5 då.
Kan ni förklara detta?

Kommentarer

  • hej!
    Första avsnittet av säsong 2 hade premiär i torsdags på kanal 5 och det är det avsnittet nr 1 som nu sänds i repris på kanal 9 nu kl 19.Hittar inte var det står att det är säsong 1? Men det stämmer nog i så fall inte.
    Trevlig kväll! /Johanna

    Johanna Cervin