Krasch

Varför kraschar tv.nu oavbrutet?
Jag gör inget annat än skrollar

Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Använder du web eller app? Om app är det android eller iOS? Skicka gärna också vilken enhet och vilket operativsystem du har.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Webläsare Firefox i en MacBook Pro, OSX 10.11.6 (El Capitan)
  • Tack!

    Får du något felmeddelande när sidan kraschar? Är du inloggad på tv.nu?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Appen fungerar inte
  • Hej Ellen,

    Vi har haft lite tekniska problem i helgen som nu ska vara lösta. Vi håller på att undersöka vad det beror på och hur vi kan slippa liknande fel i framtiden! Ber om ursäkt för strulet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor